لوازم یدکی ام وی ام در بازرگانی ریحان قطعه

لوازم یدکی ام وی ام با کیفیت صادراتی در ریحان قطعه

لوازم یدکی ام وی ام در بازرگانی ریحان قطعه

لوازم یدکی ام وی ام با کیفیت صادراتی در ریحان قطعه

بازرگانی ریحان قطعه عرضه کننده لوازم یدکی و مصرفی انواع خودروهای وارداتی چینی مانند ام ی ام ، هایما، جک، برلیانس، لیفان، دانک فنگ در کشور است.
قطعات یدکی ام وی ام در ریحان قطعه با از شرکت های اصلی وارد کننده تامین شده است و با کیفیت شرکتی و اصلی با قیمت مناسب به فروش می رسند.
برای خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو از کل کشور با ریحان قطعه در تماس باشید.

https://reyhanghete.com/

03132230785

بایگانی
  • ۰
  • ۰

لوازم یدکی ام وی ام 110 از جمله آینه، بلبرینگ چرخ، بوش، پمپ بنزین، ترموستات، تسمه تایم، تسمه دینام و ... در بازرگانی ریحان قطعه از شرکت اصلی وارد کننده و تولید کننده تامین شده اند. قطعات یدکی و مصرفی تمامی مدل های ام وی ام از بازرگانی ریحان قطعه قابل سفارش از کل کشور می باشند.

 

لوازم یدکی ام وی ام 110

خودروهای کوچک در کشور طرفداران خاص خود را دارند، مانند ماتیز که توانست در بازار ایران در مدت کوتاهی فروش خوبی را کسب کند. ام وی ام 110 نیز یکی از همین خودروهای کوچک است که وارد بازار ایران شد.MVM 110 از تولیدات چین است که در خود این کشور با نام QQ به فروش می رسد. این خودروی چینی توسط مدیران خودرو در سال 1394 وارد بازار کشور شد. نسل جدید آن نیز با نام ام وی ام 110S به فروش می رسد.

خرید لوازم یدکی ام وی ام 110

خودروی ام وی ام جدید از لحاظ لوازم یدکی و مصرفی نسبت به مدل قبلی شرایط بهتری دارد. آینه های جانبی برقی، رینگ آلومینیومی، گرم‌کن و برف‌ پاک‌کن شیشه عقب، قفل مرکزی با ریموت، سیستم پخش MP3- USB، فرمان هیدرولیک و کیلومترشمار دیجیتالی چند نمونه از آپشن های نسل جدید ام وی ام است.

قیمت قطعات یدکی ام وی ام در بازار

 

سفارش لوازم یدکی ام وی ام 110

فروشگاه ریحان قطعه دارای سابقه ی 20 ساله در فروش قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی است که فعالیت خود را در فروش لوازم و قطعات با کیفیت انواع این خودروها مانند لیفان، MVM ، هایما و دانگ فنگ تاکنون با جلب رضایت بالای مشتریان ادامه داده است.لوازم یدکی ام وی ام 110 در ریحان قطعه دارای کیفیت شرکتی هستند و با قیمت رقابتی و به صرفه برای خریداران به فروش می رسد. برخی از قطعات یدکی MVM110 در بازرگانی ریحان قطعه به شرح زیر هستند.

سفارش لوازم یدکی ام وی ام 110

 

تسمه سفت کن ام وی ام 110

تسمه سفت کن ام وی ام 110 در بیرون تسمه پروانه قرار دارد و هدف از تعبیه آن ایجاد کشش مخصوص بر روی یک نقطه از تسمه پروانه است تا این قطعه بتواند وظیفه ی خودش که انتقال انرژی به قطعاتی مانند دینام و فن خنک کن رادیاتور است را انجام دهد. تسمه سفت کن درگیر با پولی ها است به همین دلیل در هنگام تعویض آن یاید پولی ها هم تعویض بشود. تسمه سفت کن یکی از قطعات یدکی ام وی ام 110 است که در ریحان قطعه از شرکت اصلی وارد کننده یعنی مدیران خودرو تامین شده است و به فروش می رسد.

قطعات یدکی mvm110

خرید چراغ ام وی ام 110

چراغ یکی از قطعات یدکی اساسی و اصلی در هر خودرویی است که در انواع مختلف بر روی بدنه خودرو تعبیه شده است. انواع چراغ خودروی mvm 110 مانند:

چراغ جلو چپ ام وی ام 110
چراغ جلو راست ام وی ام 110
چراغ خطر mvm 110
چراغ دنده عقب ام وی ام 110

در بازرگانی ریحان قطعه با بهترین کیفیت قابل خرید و سفارش هستند.

لوازم یدکی mvm110

 

دسته موتور MVM 110

دسته موتور یکی از انواع لوازم یدکی ام وی ام 110 است که موتور را در اتومبیل نگه می دارد. در واقع به دلیل اینکه گیربکس و موتور به هم پیچیده هستند برای جلوگیری از حرکت در اطراف آنها نیاز به دسته های نگه دارنده است. معمولا یک دسته برای نکهداری گیربکس و دو یا سه دسته برای نگهداری موتور وجود دارد. دسته موتور ام وی ام 110 را می توانید با کیفیت شرکتی از ریحان قطعه خریداری نمایید.

 

 قطعات و لوازم یدکی ام وی ام 110

 

 

راه های ارتباطی با بازرگانی ریحان قطعه

 

https://reyhanghete.com

09190216211

09134205642

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی