لوازم یدکی ام وی ام در بازرگانی ریحان قطعه

لوازم یدکی ام وی ام با کیفیت صادراتی در ریحان قطعه

لوازم یدکی ام وی ام در بازرگانی ریحان قطعه

لوازم یدکی ام وی ام با کیفیت صادراتی در ریحان قطعه

بازرگانی ریحان قطعه عرضه کننده لوازم یدکی و مصرفی انواع خودروهای وارداتی چینی مانند ام ی ام ، هایما، جک، برلیانس، لیفان، دانک فنگ در کشور است.
قطعات یدکی ام وی ام در ریحان قطعه با از شرکت های اصلی وارد کننده تامین شده است و با کیفیت شرکتی و اصلی با قیمت مناسب به فروش می رسند.
برای خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو از کل کشور با ریحان قطعه در تماس باشید.

https://reyhanghete.com/

03132230785

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 لوازم یدکی ام وی ام 550 مانند آینه های جانبی، بلبرینگ، براکت، بوش، پوسته سپر، پیچ چرخ، تسمه دینام و ... که در دسته بندی های متفاوتی قرار دارند مانند اقلام مصرفی، اقلام بدنه، اقلام برقی و ... جزو نیازهای صاحبان خودروی ام وی ام 550 هستند که بازرگانی ریحان قطعه به عنوان یکی از برترین تامین کنندگان لوازم یدکی خودروهای چینی آنها را با کیفیت شرکتی و اصل تهیه کرده و امکان خرید از کل کشور را نیز فراهم نموده است.

 

لوازم یدکی ام وی ام 550

MVM 550 از تولیدات شرکت Chery Automobile چین است که به عنوان بیست و هشتمین شرکت خودروسازی بزرگ دنیا شناخته شده است. محصولات چری در ایران اکثرا توسط مدیران خودرو به فروش می رسند. ام وی ام 550 در چین با نام چری E5 در اسل 2013 معرفی و عرضه شد که در ایران با این نام یعنی ام وی ام 550 شناخته شده است و دو نسخه ی دستی و خودکار آن به فروش می رسد. این خودرو در واقع نسل جدید و نسخه ی بروز شده ی ام وی ام 530 است و با ورودش به بازار ایران توانست مشتریان خودش را کسب کند.

خرید لوازم یدکی ام وی ام 550

 


در ایران با موتور دو لیتری چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ عرضه شد که در نسخه ی دنده ای نیروی آن توسط یک گیربکس ۵ دنده به چرخ های جلو و در نسخه اتوماتیک با یک جعبه دنده اتوماتیک CVT منتقل می شود. فرمان هیدرولیک مشابه با سایر خودروها دارد و از دیگر امکانات آن سانروف، دو کیسه هوا، تودوزی چرمی، کامپیوتر سفر، سیستم تهویه دستی و… هستند.

 

قطعات یدکی ام وی ام 550
 

ریحان قطعه عرضه کننده لوازم یدکی ام وی ام 550

ریحان قطعه لوازم یدکی خودروهای وارداتی چینی مانند :

  • ام وی ام 550
  • ام وی ام 530
  • ام وی ام 110
  • لیفان 520
  • لیفان 620
  • جک J5
  • جک S3
  • هایما S5
  • هایما S7
  • دانگ فنگ اچ سی کراس و ... را با کیفیت اصل از شرکت های اصلی وارد کننده تامین کرده است.

به همین دلیل افراد در هنگام خرید می توانند از اصل و شرکتی بودن کالا اطمینان داشته باشند. که این مورد در بازار این روزها که پر از افراد سودجوی عرضه کننده قطعات یدکی تقلبی شده است بسیار اهمیت دارد. برخی از قطعات یدکی ام وی ام 550 موجود در ریحان قطعه به شرح زیر هستند.

 

لوازم یدکی mvm550

 

میل موجگیر ام وی ام 550

میل موجگیر که به آن میل تعادل هم گفته می شود جزو قطعات یدکی سیستم تعلیق خودرو است که وظیفه ی کلی آن پایداری ماشین در پیچ های تند و حرکات مارپیچی است. از جنس فولاد است و در دو طرف خودش بوش دارد. این قطعه در زیر کاپوت وصل شده و چرخ های مقابل را هم وصل می کند. در خودرویی که دارای سیستم تعلیق مستقل است میل موجگیر در زیر بازوها نصب می شود.

قطعات یدکی mvm550

گردگیر کمک فنر MVM 550

یکی از قطعات مهم در خودرو گردگیر کمک فنر است که وظیفه ی آنها محافظت از قطعات داخلی در برابر نفود عواملی چون ریزگردها، مایعات و به طور کل گردهای موجود در هوا است. همچنین تمامی قطعاتی که روغن کاری و یا گیریس کاری شده اند دارای یکی از انواع گردگیرها هستند و این قطعات از خروج مواد روان کننده مانند روغن از داخل قطعات جلوگیری می کنند. در صورتی خرابی گردگیرها از جمله گردگیر کمک فنر MVM 550 در عملکرد فنرها مشکل پیش می آید پس باید آنها را تعویض کرده و برای این کار باید از لوازم یدکی اصل و بایکفیت استفاده شود.

قیمت گیربکس اتومات ام وی ام 550


لنت عقب ام وی ام 550

یکی از قطعات و اقلام مصرفی خودرو لنت ترمز است که طول عمر آن براساس کارکرد خودرو ارزیابی می شود. این قطعه جزو قطعات اساسی و مهم در ماشین است که کیفیت و سلامت آن برا ایمنی خودرو و سرنشینان تاثیر زیادی دارد. لنت ترمز عقب به دو شکل کاسه ای و دیسکس عرضه شده است. وظیفه ی لنت در خودرو تولید نیروی اصطکاک مناسب و تبدیل انرژی جنبشی چرخ متحرک به انرژی حرارتی است.

 

شیشه بالابر ام وی ام 550

 

راه های ارتباطی با بازرگانی ریحان قطعه

 

https://reyhanghete.com

09190216211

09134205642

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی